dilluns, 22 de novembre del 2010

Cursa del CN Sabadell

Ja han passat dues setmanetes de la mitja de Sant Cugat, la veritat és que vaig acabar força baldat i m'ha costat una mica recuperar-me, les lumbars em van quedar fregides!!.

Aquesta cursa és la primera de vàries curses que tinc pensat fer durant els messos d'obtubre i novembre per preparar la mitja marató de Mataró. Tenia ganes de venir a còrrer a Sabadell, venim sovint a passejar i "de botigues" per aquí i em feia gràcia còrrer per aquests carrers.

La cursa del CN Sabadell té força tradició, es fa des de fa un fotimer d'anys. Aquest any, com està passant a quasi tot arreu, han batut rècord d'inscripcions, a la sortida ens plantem més de 1.000 corredors disposats a donar-ho tot!!. L'ambient és excepcional i el temps acompanya força, el dia ha començat fred però ara fa un solet molt guapo.

El recorregut és quasi pla (només hi ha una pujada que es passa dos cops) i espero poder igualar, o millorar, el temps de Mollerussa. I comencem!, i em despisto de mala manera!, surto molt enrera (pensava que hi havia una estora de control de sortida, i no hi ha!) i en passar pel túnel de la Granvia em veig ficat en un bon embús, total, el primer kilòmetre en més de 5'30", ho porto clar!. Començo a avançar corredors i cap al Km3 començo a tenir via lliure per fer el meu ritme. Aixeco una mica el cap i veig a uns 200 metres mes enllà en Fernando Viso i na Lola Molina, del Duscholux. Sé que ells van a fer un 46' i pico i em plantejo agafar-los. Passo pel Km5 en 24' 30", he pogut recuperar una mica.

Continuo tirant. En aquesta part de la cursa em vaig trobar força bé, cada cop tenia en Fernando i na Lola més a prop i això m'animava. Sembla mentida lo lluny que et porta el cap si penses en positiu!. Cap al Km9 ja els tinc a tocar, i en la rampa del final de cursa els acabo passant, he fet un parcial de 5Km en 22' 20", crec que els més ràpids que he fet mai. El temps final 46' 52", gens malament si tinc en compte el despiste del començament, m'en vaig content però amb la impressió que he perdut una bona oportunitat de fer el meu primer 45'. Ja arribarà!.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada