dimecres, 17 de novembre del 2010

Cursa de Sant Boi (10Km)

28 de febrer de 2010, encara fa fred, però res a veure amb les temperatures de fa dues setmanes a Puigverd.

Aquí es respira un ambient molt diferent, com més professional, o potser només m’ho sembla a mi. No sé, potser el fet de començar des de una pista d’atletisme li dona a la cursa un aire diferent.

Avui estic “obligat” a baixar de 50’, en entrenaments ho estic fent i aquí ho haig de fer. Si o sí. M’han dit que hi ha pujades….ja comencem amb les pujadetes del dimoni, jeje. Ja veurem el que em trobo.

Sortim!, tres quarts de volta a la pista d’atletisme i baixem cap a la vila de Sant Boi, en fer la volta a la pista puc veure el ritme dels capdevanters, impressionant!, quina manera de còrrer!. Anem fent baixadetes i pujadetes i ens fiquem dins el poble, vaig a bon ritme, per sota de 5’ (el que volia) i he trobat un grupet de corredors que en la primera mitja part de la cursa m’han ajudat molt. Però cap al Km5 han baixat el ritme i m’haig de buscar alguna altre referència.
Intento mantenir el ritme, i arriben les pujades!. No són llargues, una mica dures però tampoc gaire, sense adonarme’n ja estic a dalt, veig la pista d’atletisme, apreto perquè em trobo fresquet i acabo força bé, massa bé, tinc la impressió que m’he reservat i podia haver-ho fet millor. El temps: 49’ 06”, podria haver fet un 48” si hagués espavilat una mica més a mitja cursa, és complicat això de dossificar-se…

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada