dijous, 18 de novembre del 2010

Cursa 10K Festa Major de Viladecans

11 de Setembre, aquesta és la data en que cada any s’organitza aquesta cursa. Encara fa calor, però res a veure amb les temperatures de l’agost. Tot i així, la cursa comença a les 10h, així que és de preveure que cap al final farà moltíssima calor.

Estic a mig camí de la preparació per la Mitja de Sant Cugat, en Siro ens deixa dormir a mitges i no sé ben bé en quina forma em trobo, he intentat sortir a entrenar tres cops per setmana, fent series de tant en tant. M’han sortit entrenaments de tota mena, alguns bons i altres molt dolents. M’gradaria baixar de 50’, però sóc prudent i no em plantejo res.

Molt bon ambient, sóm uns 500 runners. He llegit, i m’han explicat, que la cursa és mixta, la major part és per asfalt, excepte un tram de pujada que es de terra. Com que vaig fer la cursa amb el GPS, aquí us deixo l’altimetria. Hi ha un parell de pujades, la que hi ha a la part de terra no és dura, però la pujadeta que hi ha després ja és una altre cosa, sort que aquesta és curteta.




Comencem la cursa!, els primers kilòmetres són tots per asfalt i plans. Vaig fent a ritme tranquil, una mica per sota de 5’, m’espero a fer la pujada del tram de terra a veure com em trobo i ja apretaré més endevant. A la pujada pateixo, com no podia ser d’una altre manera, acabem la pujada i començo a tirar amb més ganes, de moment no va malament la cosa. Arribo a la segona pujada, (crec recordar que era una rambla peatonal o semblant) aquí pateixo bastant, per sort és molt curteta i es veu on acaba. Un cop amunt ja tot és baixada o pla, intento agafar un bon ritme i tirar. El darrer Km se m’ha fet llarg, però ja està, passo per l’arribada en 46’ 18”.

El temps no és “real”, el GPS m’ha mesurat 9,6Km, i sento dir a alguns corredors que a la cursa li faltàven uns 350 metres. Total, el temps real si fóssin 10Km hauria estat un 48’ i pico. Estic millor del que em pensava, m’en vaig de Viladecans amb molta moral, jeje.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada