dimecres, 17 de novembre del 2010

Cursa de Caldes d’Estrac (10 Km)

14 de març de 2010, a quinze dies vista de la Mitja de Montornés, darrerament estic fent bons entrenaments i bones sèries i tinc moltes ganes de fer una bona cursa. Evidentment haig de deixar enrera d’una vegada per totes el ritme de 5’ i còrrer a 4’ 40”, que ja toca!.

Aparcar és moooolt complicat, hem aparcat lluny i he arribat a la sortida sense escalfar…mal començament.


La cursa comença en baixada, que sempre s’agraeix, i anem directes cap al mar. Bona part de la cursa transcorre paral·lela al mar, un troç pel passeig marítim i fins al port i tornar, és molt planera i és ideal que mantenir un ritme constant. Cap al Km3 es decorda la sabatilla esquerre, ho sabia!!, entrenant ja m’ha passat algun cop, no sé que té aquest cordó però és una llauna. M’haig de parar, me la cordo i torno arrencar tant ràpid com puc. Sembla una tonteria, però fer un llaç doble evita aquests tipus d’imprevistos.

Cap al Km8 pateixo una mica, no sé, de cop he hagut de baixar el ritme i després he tornat a apretar en el tram final, que fa una mica de baixada i pujada. El temps: 47’ 06”, força bé. Estic content, no sé com anirà la mitja d’aquí a dues setmanes, però les sensacions són bones i em veig amb ganes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada