dijous, 18 de novembre del 2010

Cursa de la Talaia

Ja fa un parell de setmanes de la Mitja de Montornés, no m’he plantejat cap cursa i avui estem a Vilanova a fer una cursa de muntanya. Aquests tipus de curses no m’agraden gens perquè no estic acostumat ni al tipus de terreny ni a les pujades, però els companys de feina s’han posat pessadets i m’he decidit venir a fer-la, sinó em tocarà aguantar-los bastants dies, jeje.


Són 10Km, la distància la tinc força per la mà, el que no tinc per la mà és el desnivell que té aquesta cursa, però bueno, farem el que podrem. Per aquesta cursa estreno GPS, m’he comprat un Geonaute Keymaze 700 perquè tampoc em vull deixar una fortuna, he llegit que funciona força bé i el marge d’error que té és similar al d’un Garmin, i surt per la meitat!!. Ara puc aportar més informació de les curses, així que de cada cursa que faci penjaré l’altimetria, que de vegades costa de trobar. Aquí us la deixo.



La cursa comença al camping Vilanova Park, al poc de començar baixem per un corriol (que després haurem de pujar), i després ja comencen pujadetes i baixadetes fins al km3, en aquest punt comença la pujada de veritat, kilòmetre i pico de pujada bastant forta, haig de reconèixer que no la veig fer sencera corrent i en un tram vaig caminar, de fet, jo caminant anava al mateix ritme que d’altres corrent. Un cop a dalt ja es baixar sense parar, es baixa per pistes forestals i camins més o menys transitables, algun ensurt amb algunes pedres soltes que em fan patinar, i a tot gas fins al corriol que baixàrem al principi, on torno a patir un ratet. Un cop superat el corriol, ja quasi no queda res i tot es pla. Una altre cursa al sarró. El temps: 48’ 50”, pel tipus de cursa que era, millor del que m’esperava.

…….



Dintre d’un parell de messos seré pare!!!, i com que la panxa de la meva dona comença a ser considerable, hem decidit fer un parèntesi en això de matinar els diumenges per anar a fer curses. Miraré de continuar entrenant per mantenir el nivell, però em sembla que ara s’acosta una època de poques hores de son…jeje.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada