dijous, 18 de novembre del 2010

Cursa de l'Esbufegada (10 km)

18 de setembre, Mollerussa. Aquesta vegada ens hem anat lluny a fer una cursa, avui també es fa la cursa de la Mercè, però no em venia de gust participar en una cursa tant multitudinària i em vaig buscar aquesta altre. A més, aquesta cursa es fa per la tarda i amb el nen ens és molt més còmode una cursa per la tarda que pel matí.

Sóm molt poqueta gent, serà una cursa quasi familiar. No arribem ni a 100 corredors!!. La cursa és totalment plana (no penjo l’altimetria perquè no val la pena) i espero poder confirmar les bones sensacions de Viladecans i fer un bon temps. Malgrat que és una cursa petita, està molt ben organitzada i les instal·lacions són més que correctes.

Ja estem tots a la sortida, i endevant!!. Surto molt a prop dels primers, és inevitable, i al final del Km1 em trobo una mica ofegat, miro el temps, estic anant a 4’ 00”!!, m’he emocionat amb el ritme dels de devant, afluixo una mica per anar al meu ritme, cadascú ha de fer la seva cursa, jeje.

Cap al km3 avanço tres o quatre corredors i, de cop i volta, em trobo corrent sól…els que acabo d’avançar no m’han seguit i els que tinc al devant m’han tret uns 200 metres i en alguns trams els perdo de vista. Al Km4 i pico m’atrapa una noia, és la primera classificada en dones, porta un bon ritme i penso que val la pena seguir-la. Seguint el ritme de Lola Molina (primera classificada de la lliga championchip d’internet) veig que estem retallant distància al grupet de devant, això em dona molta moral i continuo apretant. Cap al Km8 comencem a avançar corredors, i al Km9 em trobo bé i decideixo canviar el ritme, deixo enrera na Lola i avanço uns quants corredors. Acabo sprintant en 46’ 33”, la millor marca en lo que va d’any. Perfecte!!. Dintre de dues setmanes la mitja de Sant Cugat, aquesta vegada sembla que la podré fer.


Aquí us deixo un parell de fotos gentilessa de l’organització de la cursa, és del principi, entre el Km1 i el Km2 em sembla.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada