diumenge, 1 d’abril del 2012

Setmana 2/9 per la Selva Marítima.

Continuo amb el pla d'entrenament, aquesta setmana també tocava càrrega i les sensacions han estat més aviat dolentes, sobretot dimecres, tot i que conforme ha avançat la setmana m'he anat trobant millor. La setmana ha sortit així:

Dilluns 26/03 à 45 minuts suaus. Aprofitant que la sortida d'avui és per recuperar la tirada llarga d'ahir he sortit amb intenció d'explorar zones noves on poder fer les sèries de dimecres i també buscar recorreguts de terra per no haver de fer aquest entrenament sempre al mateix lloc. La recerca ha estat molt positiva, he trobat unes rectes gairebé planes d'asfalt on fer les sèries i també he trobat un pas per sobre la C-58 que em porta a una zona de camins de terra i una zona boscosa. Acabo recorrent gairebé 8K en 44' amb bastant pendent fins la meitat del recorregut.

Dimecres 28/03 à 8 x 800 amb recuperació de 60". Avui tocava les sèries que més em costen, les de 3'. Començo amb 12' d'escalfament a ritme de 5' 40" més o menys i canvio el ritme amb la intenció de fer les dues primeres sèries suaus i anar incrementant el ritme en les successives. La primera em surt a 4' 28", recuperació de 50" al trot i a per la segona, que surt en 4' 18" i patint perquè porto vent en contra. La tercera torno a clavar el 4' 18", però arribant bastant ofegat i el vent continua matxucant-me. I a la quarta he "petat", he acabat com he pogut en 4' 31" amb les pulsacions disparades i fet pols, veient que em noto molt cansat recupero una mica caminant i decideixo completar l'entrenament a ritme suau, cauen 9,6K en 51' 40". Ja veia venir que avui no era dia per fer sèries, portava uns dies dormint poques hores i m'ha passat factura, que hi farem, altre dia sortiran millor.

Divendres 30/3 à 3 blocs de 4 pujades, recuperant a la baixada i 3' suaus entre blocs. Aquest entrenament era la "novetat" de la setmana, aprofitant que al costat de casa tinc una pujada de terra, m'he muntat unes sèries en pujada. La pujada en qüestió deu tenir uns 250m i una desnivell positiu de 18 ó 20 m i avui tocarà fer-la 12 cops!. Començo amb un escalfament suau de 20' i m'hi poso amb el primer bloc, que surt així 1' 15, 1' 15", 1' 16" i 1' 13". A ritme suau faig la recuperació de 3' per terreny pla i pensant que no serà gens fàcil completar tots els blocs. Segon bloc: 1' 15", 1' 16", 1' 15" i 1' 18", ja patint bastant de cames en la darrera sèrie. Una altre recuperació de 3' i darrer bloc: 1' 19", 1' 19", 1' 18" i 1' 17", ritmes clarament inferiors perquè anava ja força tocat. Remato la feina amb 5' molt suaus i acumulo 12,2K en 1h 8'.

Diumenge 01/04 à 100 minuts. Avui tocava la tirada llarga de la setmana, en principi m'havia plantejat fer-la per terreny còmode, però finalment he decidit fer-la per muntanya igual que dissabte passat. He començat una mica carregat i pensava que pagaria cares les sèries de divendres, però poc a poc m'he anat trobant millor i he pogut completar 16,5K en 95 minuts, amb un D+ d'uns 440m. Força content, aquí us penjo l'altimetria del recorregut, el punt més alt que es veu és el Puig Madrona, una muntanyeta que tinc aquí al costat.

Tot i la desfeta de dimecres, crec que la setmana ha estat profitosa, sobretot avui i divendres. Tanco la setmana amb més de 46K al sac i desnivells interessants, i la setmana vinent més, i espero que millor.

4 comentaris:

  1. Bona setmana i bons quilòmetres acumulats. Les pujades seran interessats de cara al futur i la tirada per muntanya, perfecta.
    Bona setmana!

    ResponElimina
  2. No vegis Jordi com hi vas, qualsevol diria que tens aires nous , jaja, ja saps a què em refereixo.
    Molt bé,enhorabona,sense donar-te'n compte notaràs molta millora, és de calaix.

    ResponElimina
  3. Pues no te ha quedado mal del todo la semana,no!! Lo de buscar zonas nuevas para los entrenamientos a mí también me suena, por qué será?
    En cuanto a lo de tener aquellos días tontos en los que enseguida ves que no es momento para series,pues ya sabes, a todos nos ha pasado y nos seguirá pasando; la opción? pues justo lo que hiciste, dejarlo para mejor día y acabar el entreno rodando en plan suave.

    Salud compañero y muchos kms

    ResponElimina