diumenge, 15 d’abril del 2012

Setmana 4/9 per la Selva Marítima

Una altre setmana al sac!, setmana dureta, amb força càrrega. Però molt content perquè l’he pogut completar al 100%. Aquesta setmana i la setmana vinent són les més importants del pla d’entrenament i toca treure temps de sota de les pedres per poder arribar a tot. Aquestes han estat les quatre sessions dels darrers 7 dies:

Dilluns 09/04 à Cursa de Canovelles. Ja sabeu, 15K de recorregut mixte que vaig fer en 1h 10’ 05”, sensacions bones, sobretot al final perquè vaig sortir una mica fred i als primers kilòmetres em va costar agafar el ritme. Però bé, content, diguem-ne que va ser un entrenament amb dorsal.

Dimecres 11/04 à fartlek de 7’. Aquest també és d’aquells entrenament que m’agrada, consisteix en fer 7’ forts, 6’ lent, 5’ forts... i així fins 1’ fort. Començo amb 14’ d’escalfament a ritme de 5’ 35” i, sense parar (com sempre), començo el fartlek. Primers 7’ a ritme de 4’ 05”, 6’ recuperant i a tirar altre cop, 5’ en 4’ 03”, 4’ més recuperant i 3’ en 4’ 00”, 2’ esbufegant i tocat per fer la darrera de 1’ en 3’ 28”. Molt content, he tingut la sensació de tenir el ritme perfectament controlat, només he patit en la sèrie de 3’, amb vent de cara i perfil picant un mica amunt. Remato la feina amb poc més de 7’ de refredament a ritme de 5’ 32”, en total cauen 9,7K en 49’ 26”.

Divendres 13/04 à 60 minuts per muntanya. Sortida per muntanya sense gaires incidents, bàsicament per pista i una mica per camins, descobrint alguns llocs nous per on encara no m’havia ficat, ni corrent ni en MTB. El vent em va fer la punyeta durant bona part del camí, darrerament me’l trobo sovint...Vaig completar 9K en 50’ clavats amb molt bones sensacions.


Diumenge 15/04 à 110 minuts. Després de la pallissa que em vaig donar ahir al jardí de casa tenia dubtes de com em respondria el cos, al principi m’he notat una mica cansat, però poc a poc he anat agafant ritme. Ha estat una sessió llarga, on he acumulat 18,5K en 1h 50’ 40”, amb un D+ acumulat de quasi 500 metres. Aquest és el perfil:



M’he perdut un parell de cops i m’he ficat per camins intransitables, amb nombrosos pins tombats que m’han obligat a girar cua en alguna ocasió, i durant una estona corria una mica engoixat perquè no tenia clar on aniria a parar, però bé, finalment m’he orientat més o menys bé i he sortit de Collserola gairebé per on volia. He aprofitat per fer un parell de fotos, la primera és de l’Ermita de la Salut (del romànic, crec) i la segona d’una vista de la vall del Llobregat, tot i que és veu massa lluny per poder apreciar les poblacions de Papiol i Sant Andreu de la Barca.

Resumint, setmana força positiva, amb més de 52K de càrrega i sensacions molt bones en les sèries de dimecres i bastant acceptables en la muntanya, avui m‘he trobat una mica carregat de cames, però he corregut gairebé en tot el recorregut i només en un corriol força llarg he hagut de caminar. La setmana vinent més canya!, jeje.

4 comentaris:

  1. Jordi ya nos queda menos para Selva Maritima, los entrenos que llevas son muy buenos, vas a llegar en un estado de forma espectacular!!! A seguir asi!!!

    ResponElimina
  2. Jordi veo que el tiempo de Canovellas fue mejor que el año pasado no?
    Te estas dando caña y eso se nota... as dejado de ser Jogger y ya eres un Runner de lujo.
    Un saludo y el año que viene, piensa te ya el maratón de Barcelona 2013.. que el 13 es un buen Nº.

    ResponElimina
  3. Com li fots Jordi, molt bé els entrenos i aquesta sortida de quasi 2 hores del diumenge. A seguir així!

    ResponElimina
  4. da gusto ver un compañero que completa una semana tan atareada y lo hace con buenas sensaciones a pesar de lo duro que ha sido ! enhorabuena Jordi! y comparto contigo esto de perderme de vez en cuando por nuestra montaña/valle de Collserola y meterme por caminos que ni las cabras ....pero es una suerte poder tener una cosa así justo al lado de la caotica ciudad! a mi me encanta perderme por allí y las vistas o lo descumbrimientos siempre valen la pena!
    un abrazo y a seguir así !

    ResponElimina