diumenge, 8 d’abril del 2012

Setmana 3/9 per la Selva Marítima.

Tercera setmana del pla d’entrenament, primera de les quals no es de càrrega, aquesta setmana tocava mantenir kilometratge, però amb menys intensitat. A l’hora de la veritat, com que demà participo en la Cursa de fons de Canovelles, només vaig planificar tres entrenaments, per tant, ha estat una setmana suau, tant d’intensitat com de volum. La cosa ha anat així:


Dilluns 02/04 à 45 minuts suaus. Molta mandra em feia sortir a córrer pel carrer, em trobava un mica cansat i sense ganes. Vaig optar per fer l’entrenament en la cinta i, tot i que pensava fer 30 minuts i fora, al final em vaig engrescar i vaig completar el que tenia previst. Van caure 8K en 43’, a ritme de 5’ 19”. Més content per haver fet el que tocava que no pas pel ritme ni per les sensacions.


Dimecres 04/04 à 3 x (500-400-300-200-100) amb recuperacions de menys de 45” entre distàncies i 2’ entre cada bloc. Aquest entrenament és un dels que més m’agraden, no sé, això d’anar canviant de distància cada cop que canvies el ritme em motiva, és d’aquells entrenaments que no em costa gens de fer. Després de 3K d’escalfament en 16 minuts i pico, començo el primer bloc sense forçar a tope amb la intenció que les sèries anessin sortint cada cop més fines, però bé, al final van sortir com van sortir, jeje. Aquí us penjo el resum:



Recuperacions estrictes de 45” entre cada distància i 2’ entre cada bloc. Després del darrer bloc només 6’ de refredament (anava molt just de temps) per acabar completant 10,6K en 53’ 30”. Cansat però content, la veritat és que es un entrenament molt agraït.


Dissabte 07/04 à 60 minuts suaus. Aquest entrenament tocava fer-lo divendres, però entre "pitos" i flautes no va poder ser i el vaig fer dissabte. La idea inicial era fer l’entrenament per muntanya, però finalment vaig decidir fer-lo per terreny més còmode. Completo 12K en 60’ 35”, amb sensacions fenomenals, tant de pujada com en pla, al començament m’he notat una mica lent, a ritmes de 5’ 30”, però poc a poc m’he deixat anar i he notat moltíssim que darrerament he entrenat amb pendents forts i tenia una sensació de lleugeresa molt gran, tant de bo dilluns em trobi tant bé com avui.


Això és el que ha donat de si aquesta setmana, poc més de 30K, una xifra gens enlluernadora, però encara queda molt pla d’entrenament per endavant, i el més dur comença demà, les dues properes setmanes són de càrrega, i déu n’hi do quina càrrega!!, jeje. A veure si demà ens veiem les cares per Canovelles!!.

3 comentaris:

  1. Otra gran semana de entrenos Jordi, Suerte en canovelles!!!

    ResponElimina
  2. Molt bé noi, i´ànim per la Selva Marítima.

    ResponElimina
  3. Bé, bé. A veure què tal per Canovelles, que m'han parlat molt bé i sempre em toca treballar el dilluns de Pasqua.

    ResponElimina