diumenge, 29 d’abril del 2012

Setmana 6/9 per la Selva Marítima

Doncs una altre setmana al sac, una menys pel dia D que ja el començo a veure molt a prop. Després de dues setmanes de bona intensitat, aquesta setmana tocava entrenar sense forçar i sense carregar massa, i recuperant bé per la recta final de la preparació. Així ha anat:

Dilluns 23/04 à 45 minuts suaus. Dilluns, em toca el típic entrenament per estirar les cames i suar una mica. Em trobo cansat, avui tinc les cames pitjor que ahir a la tarda després La Talaia, ja m’estranyava trobar-me tant “fresc”. He sortit només per intentar recuperar una mica, només he fet 4K, parant a meitat de recorregut per fer uns estiraments. Dutxa i espero que amb això les cames es recuperin abans.

Dimecres 25/04 à farlek de 7’. Els que m’aneu seguint ja sabeu com és aquest entrenament, primer 13’ d’escalfament a ritme de 5’ 40” més o menys, i començo amb el farlek, encara em noto “tocat” de cames i vaig amb precaució, primers 7’ a 4’ 16”, 6’ lents, els següents 5’ em surten a 4’ 26” amb un huracà de cara que em toca els nassos de valent, buffff...que fart que estic d’aquest vent!!. 4’ més a ritme suau suportant el maleït vent, 3’ a ritme de 4’ 01”, 2’ lents i acabo amb 1’ a 3’ 48”. Remato la feina amb 10’ de refredament a 5’ 30”. En total, 10K clavats en 51’ 25”. Fa dues setmanes vaig fer aquest mateix farlek, totes les sèries em van sortir més ràpides, bastant més... Podria enganyar-me a mi mateix i donar-li la culpa al fort vent que bufava avui, però si haig de ser honest haig d’acceptar que encara em notava cansat de diumenge i no tenia les cames per canvis de ritme.

Divendres 27/04 à 60 minuts per muntanya. Aquest entrenament havia de ser l’entrenament “light” de la setmana, sortida sense pretensions i rodar per rodar. Però no sé com m’ho he fet, que buscant camins i camins, he acabat pujant per un corriol força dur per on no havia pujat mai, que m’ha obligat a caminar durant una estona, i he aparegut a dalt del Puigmadrona sense voler, així que al final he fet un entrenament una mica més exigent del previst: 10,5K en 63’ amb D+ acumulat de 300m. Aquesta ha estat l’altimetria:


Diumenge 29/04 à 100 minuts. 100’ que no he fet, ni 90’, ni 80’, ni cap ni un!. Avui tenia el dia mandrós, he tingut opció de sortir a fer el que tocava però no m’he vist amb ganes, i com que em conec he preferit no sortir i aprofitar el dia fent coses pendents a casa.

Aquesta setmana havia de ser suau....i al final ha quedat una setmana gairebé ridícula, no he arribat a acumular ni 25K d’entrenament, així que ja cal que em posi les piles aquesta propera setmana. Crec que m’està faltant una mica d’ambició per completar el pla d’entrenament, quan entrenava per la mm de BCN tenia la motivació de rebaixar el temps, la motivació de buscar una bona MMP, però ara és diferent, en les curses de muntanya no hi ha MMP, ni ritme, ni punyetes i, tot i que entrenar per muntanya és més agraït, estic trobant a faltar aquell punt de motivació que fa que completis els entrenaments desitjant començar el següent.

4 comentaris:

  1. Jordi la motivación esta en hacer las cosas bien hechas, tu de momento lo estas haciendo bien, aunque es cierto que a veces el entrenamiento y las obligaciones son dificiles de compaginar. El dia D, como tu lo llamas esta a tocar, solo queda el ultimo sprint y tu motivación no tiene que ser una MMP en montaña, sinó finalizar Selva marítima con unas buenas sensaciones. Mucha fuerza y animo que esto ya está aqui!!! Vamos Jordi!!!!!!

    ResponElimina
  2. Jo també estic fart del maleït vent, però pensa que al final enforteix més que si fas l'entrenament sense vent i més ràpid. No pateixis que segur que disfrutaràs molt a la Selva Marítima encara que no hagis completat el pla al 100%.

    ResponElimina
  3. La montaña es para disfrutarla y olvidarse del reloj... es totalmente diferente a las pruebas de asfalto.

    ResponElimina
  4. Jordi,
    Els plans són per trencar-los i no seguir-los al 100%, sempre hem de donar peu a la improvisació. Sinó, seria molt avorrit. Gaudeix del córrer i no facis que això sigui una obligació.
    Salutacions ben cordials.
    JC (Marathon man)

    ResponElimina