diumenge, 22 d’abril del 2012

Setmana 5/9 per la Selva Marítima.

Una altre setmana, i ara sí que ja comença a quedar poquet per completar el pla d’entrenament. Aquesta havia de ser una setmana de molta càrrega, però finalment ha quedat un mica curta de kilòmetres donat que divendres no vaig poder entrenar. Així doncs, la setmana ha sortit així:

Dilluns 16/04 à 45 minuts suaus. Una mica cansat després de la tirada llarga de diumenge, vaig decidir fer l’entrenament a la cinta del gimnàs. La varitat, no sé si va ser bona idea, perquè darrerament cada cop que em pujo a la cinta començo a còrrer a ritme massa ràpid i acabo fent entrenaments massa intensos pel que hauria de ser un entrenament de recuperació, però vaja, no n’aprenc i ja m’ha passat varis cops. Completo 8K en una mica més de 41’, a ritme de 5’ 08”.

Dimecres 18/04 à  4 x 2000 amb reperació de 90”. Avui toca un entrenament exigent, les sèries de 2000 se m’acostumen a fer dures, i amb el vent que hi ha avui encara més, així que el pla d’avui es començar-les a ritme pruedent i mirar de progressar poc a poc. Començo amb 14’ d’escalfament a ritme força suau i m’hi poso. Primera sèrie en 4’ 22”, sense patir i amb vent a favor, reupero en el temps establert, segona sèrie en 4’ 23” amb el vent de cara. Tot bé, una altre recuperació i la tercera sèrie em surt en 4’16”, fent la primera meitat amb vent de cara i la segona meitat amb vent a favor, aquesta sèrie l’acabo bastant ofegat, la recuperació la faig mig caminant, mig corrent, i començo la quarta que em surt en 4’14”, gairebé sencera amb el vent de cara. Finalitzo amb 8’ de refredament, per completar 11,8K en 49’ 58”. Força content, les sèries potser no han estat molt ràpides, però he acabat totes a millor ritme que les he començat i m’he trobat força bé.

Divendres 20/04 à  3 blocs de 4 pujades, recuperant a la baixada i 3’ suaus entre blocs. Tocava repetir l’entrenament de les sèries en pujada, però un petit problema domèstic em va impedir poder sortir a entrenar. Aquest és el segon cop que em perdo un entrenament, l’altre també va ser un divendres...els divendres sempre passen coses, jeje.

Diumenge 22/04 à Cursa de la Talaia, recorregut llarg. Aquest era el pla fort de la setmana, una prova força dura que culminava aquestes dues setmanes de càrrega. Han caigut una mica més de 23K amb un D+ acumulat de 1000m (segons l’organizació perquè el meu GPS ha mesurat uns 800m). Resultat força bo, m’he quedat sorprés i tot, en quant pugui us penjo la crònica.

Aquesta setmana han caigut uns 43K, com deia al prinicpi d’aquesta entrada, la setmana ha quedat curteta de volum, però les sensacions han estat molt bones i sobretat avui he quedat molt content de com m’ha respós el cos a un esforç de més de dues hores. Aquesta propera setmana serà una mica més “light”, només sèries dimecres i la tirada de diumenge no tant llarga.

3 comentaris:

  1. Jordi la semana esta sensacional, la cursa de hoy no es moco de pavo.. La Talaia es dura, no es una prueba llanita.. conozco bien esa zona.

    ResponElimina
  2. El millor de tot es que les sensacions son bones, això vol dir que l'entrenament està fent efecte.

    ResponElimina
  3. Si les sensacions son bones i et quedes sorprès és senyal de que estàs molt bé. Desde que vas canviar d'oficina et surts, jaja.

    ResponElimina