dissabte, 24 de març del 2012

Tornem-hi!!. Setmana 1/9 per la Selva Marítima.

Bé, després d’uns dies de pausa ja estem altre cop en marxa. La setmana passada, entre acabar de recuperar correctament el refredat i falta de temps, no vaig fer res fins dissabte, que van caure 11K per muntanya en 1h clavada, amb un recorregut variat però fàcil, amb més pista que no pas corriols i camins, i amb desnivell positiu acumulat de poc més de 200m. I diumenge Vaig optar per sortir amb la MTB amb la intenció de buscar camins per les properes setmanes, van caure 12K més en gairebé 1h. La recerca va donar bons resultats, aquí us penjo una foto d’una de les pujades que em trobaré dintre de poc, jeje.


I aquesta setmana ja tocava posar-se les piles i començar a buscar el ritme d’entrenament de quatre dies per setmana que vaig portar durant tot l’entrenament per la mitja de Barcelona. Així doncs, m’he dissenyat un pla de 9 setmanes per tal d’arribar a la Selva Marítima en bones condicions. I aquesta setmana ha quedat així:


Dilluns 19/03 à 45 minuts suaus. Els dilluns sempre toca sortida suau de recuperació, però ara aquestes sortides les faré per terreny “trenca-cames”, per anar-me acostumant a recuperar quan el perfil no ajuda. Vaig córrer durant 43’ clavats, recorrent 8K. Sensacions regulars, una mica carregat després de la sortida en MTB d’ahir i amb bastant vent que feia la guitza, però bé, vaig fer el que calia i llestos.


Dimecres 21/03 à 5 x 1000 amb recuperació de 60”. Dimecres va ser el dia de la setmana que més va ploure, per tant, no em va quedar cap més remei que fer les sèries a la cinta del gimnàs. 15’ d’escalfament a 5’ 12” i començo les sèries: 4’ 17” – 4’ 07” – 4’ 00” – 4’ 00” – 3’ 52”, recuperacions al trot a ritme al voltant de 6’. La veritat és que en volia fer 6, però la darrera la vaig acabar justet i no en vaig fer més. Vaig matar el tema amb 10’ de refredament a ritme de 5’ 11”. Acumulo 10,5K més en poc més de 50 minuts.


Divendres 23/03 à 60 minuts per muntanya. Les obligacions familiars no m’han permès poder complir amb lo planificat...el primer és el primer.


Dissabte 24/03 à Avui tocava descans i demà tirada llarga de 90 – 100 minuts per terreny més o menys pla. Com que demà tenim calçotada i serà difícil poder entrenar, he decidit fer avui un entrenament llarg i per muntanya, per compensar una mica el no haver sortit ahir. Així doncs, han caigut 16K amb D+ acumulat d’uns 370 metres. Sensacions bones, en alguna pujada m’ha tocat caminar, però bé, córrer per muntanya ja té aquestes coses. Aquí penjo el perfil del recorregut d’avui perquè un féu una idea.



Tanco la primera setmana d’entrenaments una mica justet de kilòmetres, poc més de 34, però la sortida d’avui ha sortit força bé i m’he divertit força, a més he pogut practicar en terreny molt irregular i m’ha vingut molt bé, he acabat cansat però força content.


Demà es celebra, potser, la cursa més important de Catalunya, força i sort a tots els que us enfronteu als 42,195K de Barcelona. Ànims!!.

2 comentaris:

  1. Jordi mucho ánimo en esta nueva aventura, haver si tenemos la suerte de vernos en Selva maritima.

    ResponElimina
  2. Doncs a tornar a fotre-li canya al cos, jeje. Et vaig seguint Jordi encara que ara no ens veiem a la feina i no puguem comentar la jugada. Ànims i endavant.

    ResponElimina