diumenge, 5 de febrer del 2012

mm BCN: resum setmana 7/10

Una altre setmaneta de càrrega, una mica complicada per la climatologia, però crec que he complert, jeje. Sensacions correctes, tot i que amb aquest fred a vegades se'm fa difícil diferenciar entre les sensacions provocades pel fred i les provocades per l'entrenament. Però bé, a excepció de dimecres que després us explico el tema, la resta d'entrenaments han sortit prou bé. Són aquests:

Dilluns 30/01 à com sempre, sortida tranquil·la de 50 minuts per recuperar-se de la tirada llarga d'ahir. M'han sortit 8,9K en 47' clavats, a ritme de 5'17". Al començament molestaven una mica les cames, però a partir del tercer kilòmetre (més o menys) tot bé i sense problemes.

Dimecres 01/02 à 12 x 400 amb recuperació 60". Porten dies dient que s'acosta fred...doncs ja ha arribat!. A més plou i fa molt humitat, total, decideixo fer les sèries a la cinta del gimnàs que no tinc ganes de passar fred. Fer sèries curtes a la cinta és una mica complicat, així que canvio sobre la marxa a 6 x 800. Començo amb 15' d'escalfament xino-xano i començo a fer canvis de ritme, la cinta mesura en milles (no en kilòmetres), per tant, faig les sèries de 0,5milles. Quan ja porto unes 3 ó 4 sèries vaig clar que hi ha quelcom que no rutlla, no estic anant a ritme fort, accelero la cinta però tampoc, a més em noto molt sobrat, o sigui que estic anant lent segur. De tota manera finalitzo l'entrenament fent el que tenia en ment i en baixar-me de la cinta pregunto a un monitor si funcionen bé. M'explica que si, però que no fa gaire les van tornar a programar perquè mesurin en kilòmetres en comptes de milles. Ostres tu!, ara està ben clar que ha passat, bufff...tot plegat ha estat una magnífica pèrdua de temps. 9K en 50', a un lentíssim ritme de 5' 33", el que no em passi a mi...

Divendres 03/02 à 4 x 2000 amb recuperació de 90". Començo amb 15' d'escalfament a ritme de 5' 30", i tot seguit em poso amb les sèries. La intenció es fer la primera una mica tranquil i apretar en la resta. El primer 2000 em surt a ritme de 4' 27", més ràpid del que portava en ment, recuperació al trot, i una altre 2000, aquest em surt a ritme de 4' 25", una altre recuperació aquest cop mig al trot mig caminant perquè he acabat una mica fos. Tercer 2000 a ritme de 4' 19" amb sensacions fenomenals, començant a 4' 30" i acabant al voltant de 4', darrera recuperació també mig caminant mig al trot i m'hi poso amb la darrera. Em plantejo sortir fort des de bon començament a veure si aguanto bé la sèrie sencera, però quan em faltaven uns 300m per acabar la sèrie he defallit i he hagut d'aixecar el peu, anava a ritmes de 4' 10" – 4' 12", he completat la sèrie com he pogut i m'ha sortit a ritme de 4' 19" altre cop, però bastant ofegat. Remato la feina amb 11' de refredament a 5' 34". Sensacions bones en general, a la primera sèrie m'he trobat descol·locat, sense ritme, però a la segona i a la tercera, anant de menys a més m'he trobat molt bé. En total, acumulo 13,1K en 1h 05' 30".

Diumenge 05/02 à 90 – 100 minuts. Avui tocava el mateix entrenament que diumenge passat, però les condicions climatològiques són bastant més adverses. Fa un fred de nassos!, així que ben tapat surto al carrer amb la intenció de complir. He triat la opció d'explorar camins nous i això m'ha costat alguna que altre pujada força dura. En resum, 91 minuts en el quals he recorregut 17,6K a ritme de 5' 11". Sensacions bones, excepte a les mans que al final les tenia mig congelades, jeje.

6 comentaris:

  1. Gran semana de entrenos Jordi, muy bien pese al frio y la gran anecdota del miercoles!!!
    A seguir así!!

    ResponElimina
  2. Molt bona setmana tenint en compte, a més, el fred. Fantàstic!

    ResponElimina
  3. Esa mitja maraton de Barcelona esta cojiendo forma, tampoco ahi que presionarse en exceso, hay que disfrutarla.

    ResponElimina
  4. Bona feina, llàstima que a la cinta no puguessis fer el treball desitjat. A seguir entrenant i aquí setmana a disfrutar sense estressar-se a Gavà.

    ResponElimina
  5. Tot sembla que va bé. Bons ritmes i bons entrenaments.
    A passar-ho bé a Gavà!!!

    ResponElimina
  6. Molt bons entrenos Jordi!!!
    Llàstima les series del Dimecres, però la resta ha estat espectacular.
    A Barcelona faràs un magnífic temps!!!

    ResponElimina