diumenge, 29 de gener del 2012

mm BCN: resum setmana 6/10

Després de dues setmanes de càrrega, aquesta setmana tocava baixar una mica la intensitat dels entrenaments, però sense baixar el volum de kilòmetres. Aquesta era la teoria, a la pràctica he rebaixat tant intensitat com volum, donat que el rodatge suau de 50' que tenia planificat per divendres no el vaig poder fer. Així doncs la setmana ha quedat així:

Dilluns 23/01 à 50 minuts suaus. Jornada fàcil i sense problemes, simplement sortir a rodar i fer net de les males sensacions de la setmana anterior. He escollit un recorregut amb poc desnivell i que em coneixo molt bé. Acabo fent 8,3K en 44' 30", a un ritme de 5' 23".

Dimecres 25/01 à 15 x (45" ràpid + 45" lent). Aquest era l'entrenament d'intensitat de la setmana. És un entrenament que ja vaig fer la primera o segona setmana, així que ja no em ve de nou. Començo amb 15' d'escalfament a ritme suau de 5' 27" i seguidament em poso amb els canvis de ritme. Per no avorrir-vos amb tots els temps, només diré que vaig acabar molt content, totes els canvis em va sortir molt igualats, amb ritmes entre 3' 55" – 3' 45" i sense tenir cap defalliment. Els dos darrers canvis, em van sortir en 3' 48" i 3' 32", i venia de fer altres quatre en 3' 52", així doncs vaig acabar força bé. Remato la feina amb 11' de refredament a 5'24". En total, 9,7K en 48' 22", a ritme de 5' clavat.

Divendres 27/01 à 50 minuts de rodatge suau. Com ja he dit les obligacions no em van permetre sortir a entrenar. Però vaig estar tota la tarda jugant amb el meu nen, que també cansa força, jeje.

Diumenge 29/01 à sortida de 90 – 100 minuts. Avui tocava tirada llarga....i fa un fred que pela!!. M'he abrigat bastant i apa!, al lio!. He tingut una tirada tranquil·la, sense entrebancs. M'he trobat força bé, he triat un recorregut que feia molt temps que no provava: des de casa fins Cerdanyola de Vallès, travessant Sant Cugat. Els primers kilòmetres són gairebé totalment plans, i entre Sant Cugat i Cerdanyola el terreny és més ondulat però sense arribar a tenir grans pujades. En arribar al Parc tecnològic de Cerdanyola, he fet mitja volta i cap a casa. En total han caigut 18,4K en 93', a un ritme de 5' 03".

Ja queda menys per l'objectiu, aquesta setmana acumulo una mica més de 36K, amb bones sensacions i recuperant forces per encarar les setmanes que resten.

4 comentaris:

  1. Parece que esta semana han salido las cosas mejor no? Me alegro, y a seguir entrenando!!!
    Un saludo Jordi!

    ResponElimina
  2. ESAS TIRADAS LARGAS SE VAN AUMENTADO POCO A POCO... YA NO ERES EL CORREDOR AQUEL QUE SALIA A ENTRENAR 6KM Y PARA CASA, SI DIGO YO QUE ESTO ENGANCHA.
    BUENOS ENTRENO Y SEGUIMOS SUMANDO PARA TU RETO.

    ResponElimina
  3. Bé Jordi bé a seguir fotent-li a les cames que tot això és treball que es veurà reflexat en un futur.

    ResponElimina
  4. Me n'alegro que les sensacions hagin sigut més bones!!!
    Aquesta setmana has fet qualitat i tirada llarga, acompanyat del rodatge suau. Es el que fa falta per anar millorant en la Mitja Marató.
    Ja queda menys!!!!

    ResponElimina