diumenge, 15 de gener del 2012

mm BCN: resum setmana 4/10

Continuo fent kilòmetres seguint la planificació marcada. Quarta setmana de preparació completa al 100%, content perquè estic aconseguint una bona constància en els entrenaments i les sensacions cada cop són millors. La setmana ha anat així:


Dilluns 09/01 à lo de sempre, 50 minuts suaus. Començo lent, una mica “encartonat” després de la tirada llarga d’ahir. Primers dos kilòmetres a ritme de 5’ 20”, després ja m’he animat a ritme entre 5’ i 5’ 10”. Cauen 9Km clavats en un mica menys de 47’, a ritme de 5’ 10”.


Dimecres 11/01 à fartlek: 7’ forts, 6’ suaus, 5’ forts .... 1’ fort. Aquest mateix entrenament el vaig fer la primera setmana del planning, així que he fet exactament el mateix recorregut que aquell dia, tot i saber que a la sèrie de 5’ em trobaria una bona pujada. Començo amb 14’ d’escalfament a 5’ 35”, marco el GPS, canvio el ritme i som-hi!. Primers 7’ a ritme de 4’ 04”; següents 6’ tranquils; 5’ més a ritme de 4’ 08” i patint amb la pujadeta del dimoni, jeje; 4’ següents tranquils i esbufegant; 3’ a ritme de 3’ 57” durant els quals he patit una mica i pensava que sortiria un ritme dolent; 2’ més molt suaus i darrer minut a ritme de 3’ 41”. Completo l’entrenament amb 11’ de refredament a ritme de 5’ 19” i sensacions molt positives. Acumulo 10,7Km més en poc més de 53’. Comparant amb l’entrenament que vaig fer el dia 21/12, els ritmes són molt semblants, però les sensacions han estat millors, recordo que aleshores la sèrie de 7’ se’m va fer bastant dura i aquest cop l’he passat força bé, acabant-la força fi.


Divendres 13/01 à 20 x (60” ràpid + 60” lent). Començo amb dubtes sobre si seré capaç de completar l'entrenament sencer, i és que 20 repeticions són moltes. Després de 13' d'escalfament a ritme de 5' 33", marco GPS i canvio el ritme: vaig fent, accelero, recupero, accelero, recupero... cada cop veig més possible completar l'entrenament sencer, tot i que a les séries 13 i 14 les cames se m’ahn queixat una mica, però m’ha passat. Els temps, les primeres sèries un mica per sobre de 4', després m'he instal·lat al voltant del 3' 55" i les dues darreres a 3' 46" i 3' 41". Remato amb 8' de refredament a ritme de 5' 25". 12Km més al sac en poc més d'una hora.


Diumenge 15/01 à 110 minuts. Em vaig apuntar a la mitja de Sitges per complir amb aquesta tirada llarga. La intenció era fer la mitja a ritme de 5’ més o menys. Demà dilluns penjo la crònica.


Bona setmana de càrrega, amb 53km més. Sensacions variades, el farlek de dimecres força bé, els canvis curts de divendres no tant, una mica carregat, a més que vaig passar un fred de nassos, jeje.

2 comentaris:

  1. Molt bona la constància!!
    Agafaràs una forma excel.lent.

    ResponElimina
  2. Tot això que vas sumant Jordi es veurà traduït quan menys t'ho pensis, no ho dubtis. Com diu el Miquel, la constància fa donar resultats.
    A seguir així , estaré pendent de Sant Antoni desde les Canàries, ja m'informaràs.
    Parlem!

    ResponElimina