dijous, 5 de gener del 2012

mm BCN: resum setmana 3/10

Tercera setmana de preparació, aquesta setmana ja sense competicions a la vista he pogut seguir el que tenia planificat. Aquesta setmana tocava rebaixar una mica la intensitat, així doncs els canvis curts de divendres es substitueixen per un rodatge suau de 60 minuts. La setmana ha sortit així:

Dilluns 02/01 à 50 minuts suaus. A l’hora que acostumo a entrenar s’havia girat un aire bastant fort i m’emprenya força córrer amb vent. Així doncs, he fet els 50 minuts a la cinta. M’han sortit uns 9,8Km en 50 clavats, a ritme de 5’ 06”. Sensacions molt bones, la veritat és que córrer a la cinta exigeix molt menys, he anat tota l’estona amb sensació de que anava parat.

Dimecres 04/01 à avui toca 3 x (500 – 400 – 300 – 200 – 100) amb 1 minut de recuperació al trot entre distàncies i dos minuts entre sèries. Començo amb un escalfament de 15’ a ritme de 5’ 31” fins que arribo prop d’un polígon industrial que és on vull fer les sèries. Canvio el ritme i vaig fent, detallo els temps en la taula de més avall. M’han sortit les sèries força igualades, en la que més he patit (o això m’ha semblat) ha estat en la segona de 500, però curiosament no m’ha sortit el pitjor temps. La darrera de 200 m’ha sortit en 3’ 29”, que no crec que sigui correcte, potser el GPS “s’ha perdut”. Finalitzo amb 11’ de refredament a ritme de 5’ 41”, acumulo 11,3Km en 57’ i pico, a ritme de 5’ 05”.

Divendres 06/01 à dia de Reis, i de regal una sortida suau de 60 minuts. Sessió de 55 minuts, durant els quals he acabat fent gairebé 10,5Km, a un ritme de 5' 15". Cap al kilòmetre 8 he fet tres rectes de 80 - 100 metres però sense controlar temps ni res, crec que les he fet a un ritme de 4' o potser un pel menys. Bones sensacions, m'he dedicat a mantenir una bona postura al córrer, sobretot a les pujades.

Diumenge 08/01 --> avui és el dia de la tirada llarga, segons la planificació em toca fer 100 minuts. He quedat amb en Francesc, en Varias i l'Eli a la carretera de les aigües, d'aquesta manera em costa menys fer aquest tipus d'entrenaments. Sortim des de la plaça mireia (a Sant Just Desvern) i es tracta de fer la carretera sencera, anar i tornar. Un bona sortida, acaben sortint una mica més de 20Km a un ritme de 5' 11", 1h 45' d'entrenament. M'he quedat una mica flipat de la quantitat de gent que hi havia allà d'alt.

Tercera setmana de preparació complerta al 100%, acumulo una mica més de 51Km, gens malament!. Les sensacions són variades, de vegades em trobo molt bé i amb ganes de córrer a ritme fort i d'altres em veig més lent i em costa arrencar. Avui, per exemple, he anat millor quan ja portàvem uns 8Km que no pas al començament.

6 comentaris:

  1. Ja repetirem Jordi, és la millor manera de fer les tirades llargues menys dures i pesades.
    Enhorabona pel treball que estàs fent, no dubtis que tot això després ha de sortir.

    ResponElimina
  2. Deu semblar les Rambles un diumenge al mati a la CDLA!!!
    M'agradaria fer algun rodatje per allá pero l'únic dia que em va be es el Diumenge i siempre tinc alguna competició.
    Bona setmana d'entrenos, si segueixes constant els resultats sortiran sols.

    ResponElimina
  3. Se trata de ir asimilando los entreno y cada vez iras mejor, la carretera de las aguas los domingos hay mas gente que en las ramblas..

    ResponElimina
  4. Bona tirada aquesta de les aigües! La veritat és que a mi m'avorreix una mica córrer aquí tants km. Això sí, entre setmana és un lloc magnífic per fer sessions curtes de 40-60 minuts. Ens veiem a Sitges! A veure si ens veiem les cares sense ordinador pel mig :-)

    ResponElimina
  5. JORDI YO ARE LA MEDIA DE 4:55' A 5'EL KM SI QUIERES VAMOS JUNTOS.. TU ME MARCAS EL RITMO JI JI JI.... YO ANTES ARE 6KM

    ResponElimina
  6. Hola Abuelo,
    más bien me marcarás el ritmo tú a mi, jejeje.
    Yo más o menos también iré a ese ritmo, a ver si coincidimos y corremos un rato (o toda la mitja) juntos.
    Un abrazo.

    ResponElimina