divendres, 20 de gener del 2012

mm BCN: resum setmana 5/10

Una altre setmana més de preparació al sac!, però potser millor que ho digui amb la boca petita perquè les 4 sessions (uns 42Km) d'aquesta setmana de càrrega m’han deixat sensacions diverses, millor dit, més sensacions negatives que positives. Cronologia:

Dilluns 16/01 à 50 minuts suaus. Una estoneta abans de l’hora d’entrenar ha caigut un xafec que m’ha “obligat” a fer la sessió a la cinta del gimnàs, no fos cas que tornes a ploure i em mullés. La cinta a ritme tranquil és insoportable, així doncs he improvisat un progressiu: 5’ a 5’ 13”, 5’ a 5’, 5’ a 4’ 49”, 5’ a 4’ 36” i 5’ a 4’ 27” i marxa enrere seguint els mateixos esglaons. Cauen 9,3Km en 45’, a ritme de 4’ 50”. Sensacions molt bones, sense rastre de la mitja d’ahir. Una vegada més, comprovo que a la cinta no et canses ni la meitat que a l’aire lliure.

Dimecres 18/01 à 60 minuts a bon ritme. Avui abans de començar ja sé que no completaré l’entrenament sencer per falta de temps, així doncs em plantejo fer 50’ a ritme viu, que és gairebé el màxim que puc fer avui. Començo amb 14’ d’escalfament a ritme suau de 5’ 45”, i començo amb la part important de l’entrenament. M’ha costat un món aconseguir un ritme més o menys viu, passat la meitat de l’entrenament m’he començat a trobar millor, amb ritme una mica per sobre de 4’ 30” i al final, quan ja tocava plegar veles és quan millor i més fi m’he trobat, per sota de 4’ 30” i amb bones sensacions. He completat 53’ a ritme de 4’ 41”. Finalitzo amb 8’ de refredament a 5’ 40”. En total, 15Km en 1h15’. No sé quina conclusió extreure’n...però sembla que el meu cap no acaba de rutllar bé quan sap que haig d’afrontar entrenaments de més d’una hora.

Divendres 20/01 à 5 x 1000. Primer "fiasco" més o menys important del pla d'entrenament. Abans de començar ja no tenia gaires ganes ni gaire confiança en el que anava a fer, em trobava cansat (el refredat no acaba de deixar-me tranquil) i una mica apàtic. Malgrat tot he decidit sortir a provar, després de 14' d'escalfament a ritme suau de 5' 38" començo amb el primer mil. Cames pesades, cap impotent, aquest seria el resum. No acostumo a mirar els temps de les sèries fins que acabo, però m'he notat tant malament que he volgut comprovar com de malament havia anat. Buffff, 4' 20"... sense pensar-m'ho he posat ritme de refredament i rumb cap a casa. Avui és d'aquells dies que trobes a faltar un company d'entrenament. 5,3Km en una mica menys de 28', bastant desil·lussionat amb les sensacions d'avui.

Diumenge 22/01 à Cursa del Barri de Sant Antoni, demà o demà passat penjo la crònica.

5 comentaris:

  1. Tranquil Jordi que sempre hi ha dies dolents. Fer unes series sense tenir ganes es molt dificil. A vegades es millor descansar o canviar l'entrenament. De tota manera, ha sigut una molt bona setmana.

    ResponElimina
  2. Jordi no te preocupes, ya llegaran semanas mejores y las buenas sensaciones, piensa que la semana anterior hiciste una mitja y aunque fuera un entrenamiento eso también se nota eh?
    Mucha fuerza para esta semana y espero tu crónica de la cursa San Antoni!

    ResponElimina
  3. Hola Miguel, gracias por los ánimos. A ver si nos vemos pronto.

    ResponElimina
  4. Hay días mejores y días peores.. esta semana pillaste mas de malos pero esto es pasajero ya lo veras... ademas piensa que venias de un costipado no?

    ResponElimina