dissabte, 1 d’octubre del 2011

Cursa de Lluís Companys

Avui toca córrer a Montjuïc, però com que demà tinc previst fer la mitja de Sant Cugat, la idea es agafar-m'ho amb calma i no cremar-me gaire. A més, tant bon punt arribo m'adono que la cursa té un perfil una mica exigent, així que motiu de més per fer la cursa tranquil·lament sense mirar gaire el rellotge.

Són 7 kilómetres, dues voltes de 3,5. Sortim des de devant de la facutat d'INEF, pujarem en direcció l'estadi olímpic, entrarem dins, sortirem en baixada i enfilarem de nou l'avinguda de l'estadi per passar devant la INEF altre cop. No penjo recorregut ni altimetria perquè a la web de la cursa: http://www.cursacompanys.cat podeu trobar tota la informació que necessària. La veritat és que està força bé.

Arribo amb temps de sobra, aparco sense gaires problemes i tal qual arribo, a la porta d'INEF, agafo el dorsal sense cap cua. Cap a dintre a deixar la bossa i tot llest!, la veritat és que disposar de l'edifici de l'INEF és un luxe. Ara toca sortir al carrer a escalfar i inspeccionar una mica el terreny. Fa un dia de sol força maco, i la temperatura, de moment, és suportable.

A les 9.30h donen la sortida per la caminada, buffff.... l'espera es fa eterna, he tingut temps d'anar fins l'estadi, tornar, estirar, saludar en Jordi Mas (avui me l'he trobat altre cop) i encara quedar mitja hora per començar!!. Paciència, continuo estirant i poc a poc arriba l'hora. Aquesta vegada em situo a part de darrera, tinc previst sortir a ritme de 5' més o menys, si acabo en 34' ja estarà bé.

Tret de sortida, i a córrer!. Surto molt tranquilet, la cursa comença en pujada i cremar les cames és molt fàcil. Tot i axí avanço força gent, la pujada dura gairebé un kilómetre (no he controlat el temps de pas), després encetem una baixada força pronunciada i girem a la dreta per entrar a l'estadi. Això si que és un luxe!, córrer aquí dins és genial i si a més ho fas a ritme tranquil encara ho disfrutes el doble, la veritat és que em sembla que m'he encantat una mica mirant l'estadi, però bueno, un dia és un dia. Sortim de l'estadi, més baixada, un tram pla i tornem a pujar per passar per l'arc de sortida/arribada, completo la primera volta en 16' 51".

La segona volta, de manera inevitable, la faig més ràpid. La pujada inicial la faig tranquil, però la baixada, el tram de l'estadi i sobretot la baixada posterior apreto bastant, durant una estona he anat per sota de 4'. Arribem altre cop a la pujada de l'avinguda de l'estadi, i com que vaig fresc apreto amb ganes, avanço varis corredors i passo l'arc en 33' 11". M'he quedat força sorprés perquè no m'esperava baixar de 34' després del "passeig" de la primera volta, però mira, coses que pasen, m'he anat animant. Espero que la segona volta no em passi factura demà, jeje.

Com que veig que l'altimetria del GPS ha sortit bastant fina i a la web de la cursa hi ha el recorregut, però no el perfil, aquí us la penjo.

1 comentari:

  1. Si no fas bona marca a sant Cugat ja tens excusa, jeje. No forcis massa , si et lesiones hauràs de parar totalment.

    ResponElimina