dimecres, 1 de desembre del 2010

Cursa 10Km de la Sagrera

Tornem a l’asfalt, ja he cobert el “cupo” de curses per terra/muntanya i ara toca currar-se l’asfalt de cara a la Mitja marató de Mataró, que ja la tenim a prop!!.

Ja aniria essent hora de millorar el temps de Mollerussa, així que avui toca espavilar i anar a totes. La cursa consisteix en dues voltes a un circuit de 5 Km, bastant pla (no us passo l’altimetria perquè no val la pena) i força ràpid, és una cursa pensada per fer marca.

A les 10h en punt es dona la sortida, crec que ens apleguem prop de 400 corredors, sortida sense problemes, i a tope!. Uns metres per davant meu veig en Fernando Viso i na Lola Molina, del Duscholux, sé que ells van a fer un temps de 46’ i pico, així que em plantejo fer la primera volta al darrera d’ells i la segona ja apretaré. Em planto al Km1 en 3’ 50”!!, no m’ho puc creure, el primer que he pensat és que la distància estava mal marcada, però el meu GPS també em marca el mateix….vaja, no m’esperava baixar de 4’, no he tingut la sensació d’anar forçat en cap moment. Als propers kilòmetres els temps es posen a puesto i passo el Km5 en 22’ 53”, no està gens malament. Tot just començar la segona vola atrapo als Duscholux’s i forço una mica per deixar-los enrere i buscar una bona marca. Aquesta segona volta se’m fa una miqueta més feixuga, cap al Km8 em sembla que he baixat el ritme, m’he relaxat una mica, i al final he apretat, però tampoc gaire. El temps: 46’ 02”, la millor marca que he fet mai en 10Km. Me’n vaig content.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada