dijous, 23 de desembre del 2010

Any 2011: a veure si això de còrrer ja es converteix en un costum

L’any 2010 ha estat un bon començament, he fet moltes curses i he assolit un bon nivell (o això crec que jo), però el més important és que, a excepció de dolors lumbars, no m’he lesionat des de fa mesos i sortir a entrenar cada cop em fa menys mandra i s’ha anat convertint en un costum. Darrerament, si no surto, trobo que em falta quelcom.

Aquest any em plantejo fer més curses que l’any 2010, la idea que porto al cap es anar seguint el calendari de curses de championchip.cat (així aniré puntuant per la lliga internet) i fer unes tres curses al mes, de les quals una hauria de ser una mitja marató. És a dir, la idea és fer una mitja marató al mes, poca broma!. Respecte a objectius, evidentment encara tinc pendent baixar de 1h40’, i en els 10Km hauria d’aconseguir baixar de 44’, tot i que ho veig força difícil, ja veurem.,..

La primera cita d’aquest any serà dintre de dues setmanes: el 16 de gener a la mitja de Terrassa. A veure si entreno una miqueta per tal de fer-la en condicions, que darrerament entre compromisos i amb el fred que fa no és fàcil sortir a fer kilòmetres.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada