diumenge, 19 de desembre del 2010

Sant Silvestre de Lloret 2010

Ja hi tornem a ser!, altre cop situats a la línia de sortida d'una nova cursa. Aquesta vegada hem anat fins Lloret de Mar. En aquesta vil·la, des de fa quatre anys, s'organitza una Sant Silvestre que cada cop té més tirada i que enguany aplega més de 2.000 corredors!!. Segons diuen ja està considerada la tercera millor San Silvestre d'Espanya (per darrera de la Vallecana i la de Barcelona).

Són 5 km, plans i força ràpids. No us penjo l'altimetria perquè no val la pena, a més, al web de la cursa (http://www.santsilvestredelloret.com/) trobareu tota la informació necessària, està molt bé. Comentar-vos que aparcar costa una miqueta, però tot lo demés està molt ben organitzat i he disfrutat força fent aquesta cursa. I els obsequis que t'emportes cap a casa no són tonteria!, jeje.

Des de la mitja de mataró he entrenat més aviat poquet i, a més, he estat molt encostipat aquests dies enrera, crec que baixar de 22' 30" està al meu abast i ja seria una bona marca, i fer un 21' seria magnífic!, però no fem volar pardals que després passa el que passa...

Ja estem tots situats a la línia de sortida, per tal d'afavorir que la sortida sigui "neta" hi ha dues sortides, una a cada costat de l'avinguda on estem, amb 80 metres de diferència entre elles per compensació. L'únic punt negatiu és que ens han fet esperar més de 15 minuts fins poder començar a còrrer, el motiu no el tinc del tot clar, però amb la fresqueta que feia no era el més adient tenir la gent allà aturada. Sento el tret de sortida i de seguida ens movem (aquest cop m'he situat bastant endevant). De bones a primeres es pot còrrer ràpid, sense problemes, i em planto al Km1 en 4' 17", és molt bon ritme, una miqueta alt però ja va bé. Cap a mitja cursa ens creuem amb els primers, passo el Km3 en una mica més de 13', crec que entre el 2,5 i el 3 he baixat una mica el ritme. Passat aquest Km3 apreto una mica per no relaxar-me, el pas pel Km4 no l'he controlat, i de seguida encarem la part final de la cursa, vaig bé però no vull forçar massa. Entrem a l'estadi d'atletisme, aquí tothom apreta i jo no sóc menys, als darrers 200 metres faig un darrer canvi de ritme i avanço una dotzena de corredors, passo l'arribada en 22' 01", se m'ha escapat el 21' per un pél!!, però m'en vaig molt content del temps que he aconseguit.

1 comentari:

  1. Molt bona marca!!! jo vaig fer 24:17 !! quina llàstima que no ens vam veure! Per cert! l'espera va ser perquè tenien que conectar en directe amb la Marató de TV3!

    ResponElimina