dimarts, 20 de setembre del 2011

Nou equipament per.... nous reptes?

De tant en tant us explico que algunes curses val més fer-les amb sabatilles específiques de muntanya. Darrerament, en concret, en les curses de la Vinya i l’Ametlla de Merola, les he trobat a faltar bastant. Així que he aprofitat una oferta de les tendes Base i m’he comprat unes Asics Trabucco. Aquest model d’Asics no cal ni presentar-lo, és àmpliament conegut i tothom que les té en parla meravelles. Encara no les he estrenat, suposo que aquesta setmana me les posaré algun dia. La primera impressió en cordar-te-les és que pesen molt poc, com unes d’asfalt més o menys. Aqui us deixo una fotografia del model en concret.

El mes vinent (octubre) surt el model nou, que bàsicament és la mateixa sabatilla però en un altre color. Si esteu interessats, sapigueu que a la web http://www.oportunista.com podeu trobar un cupó descompte del 20% en tendes Base vàlid fins al 31/10/2011. Amb aquest descompte, el model nou us podria sortir per sota de 100 euros, que no està regalat però aquest tipus de sabatilles acostumen a ser una mica cares.

Però no només m’he comprat les Trabucco per córrer per muntanya, des de fa setmanes m’estic mirant calendaris de duatlons de muntanya, i em fa il·lusió fer-ne alguna. Bicicleta en tinc, i crec que aquestes noves sabatilles són prou dures i fortes com per fer-les servir per pedalejar per muntanya. Aqui us penjo una fotografia del meu “cavall”, gens actual (me la vaig comprar al 2007), però per començar a sortir en tinc de sobres, a fi de comptes el que importa són les cames.

Però tot això serà a mig termini, per el moment continuaré amb les curses de la Championchip. Ja vaig el 16é del rànking, i arribats fins aquí millor anar fins al final, no?.

1 comentari: