dimecres, 16 de maig del 2012

Setmana 9/9 per la Selva Marítima. Prèvia.

Dimarts vaig fer el darrer entrenament abans de la Selva Marítima, que serà aquest mateix divendres!. Van caure 7,5K en una mica menys de 41’ i vaig repetir el mateix recorregut del primer dia d’aquest pla d’entrenament, és a dir, tres voltes al Parc Catalunya de Sabadell. M’he trobat bé, cansat al principi i bastant més fi quan ja portava uns 20’ corrent, el que em fa pensar que potser abans de començar la cursa de divendres m’aniria bé fer un bon escalfament.

Durant aquestes 8 setmanes i escaig d’entrenament han caigut 306K, i la rutina de totes les setmanes ha estat dilluns i diumenges sortida per terra/muntanya; els dimecres, sèries per asfalt; i els divendres sèries curtes per terra i en pujada o bé sortida per muntanya. Els entrenaments més gratificants han estat les tirades llargues de diumenge per Collserola, moltes vegades em quedava sorprès d’haver complert amb la planificació gairebé sense adonar-me’n. Respecte al desnivell de les sortides, només he controlat el D+ acumulat a les tirades de diumenge, i em surt un D+ global de 3.120m, així que suposo que tenint en compte la resta d’entrenaments hauré arribat als 4.000m.

Com em trobo?, doncs em trobo bé, amb confiança. Com a prova de referència tinc la Talaia d’ara fa un mes, amb una distància i desnivell molt similars als que em trobaré divendres, tot i que em fa la impressió que la Selva Marítima és més trenca-cames, donat que es puja i baixa més cops al llarg dels 25K de recorregut. Bé, dic 25K, perquè aquesta és la distància oficial...però m’he trobat algun track d’uns 22K i a la mateixa plana web de la cursa en alguna  banda diu que són 20K. Però vaja, em crec bastant un track que he trobat a wikiloc, perquè penso que és d’algun valent que va fer la prova l’any passat. Aquí us penjo l’altimetria, el recorregut i el link d’aquest track.


http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=1692052

I aquesta és l’altimetria oficial.


D’altre banda, per aquesta cursa estrenaré equipament. Bé, ja l’he provat un parell de cops per no trobar-me amb alguna sorpresa desagradable, no fos cas.... La samarreta Nike me la va regalar la meva dona pel meu sant i els pantalons Salomon els vaig comprar fa unes setmanes a la botiga Vertic de Sabadell, una botiga molt guapa, la veritat, trobareu de tot i us atendran molt bé, si podeu acosteu-vos-hi, val la pena. Als peus, com sempre, portaré les Asics Trabucco 13 i a la cintura em cordaré el cinturó d’hidratació que m’ha acompanyat en totes les sortides de diumenge.

I crec que ja ho tinc tot, ara només falta que em surti un bon dia, amb bones sensacions. Objectiu?, no sé pas...si em surt una cursa com la de La Talaia ja ho dono per bastant bo. Segurament sortiré una mica més fort que aleshores i espero que les forces aguantin fins al final. L’aventura començarà el divendres a les 14h i espero veure Tossa una estona abans de les 17h. Ja us explicaré...

7 comentaris:

  1. Feina feta, Jordi!
    Ara cal gaudir del dia. Per cert, és estrany que sigui en divendres i al migdia, no? Són festes allà?
    Segur que amb la bona quantitat de km que t'has "cascat" tot sortirà bé...

    Una abraçada.

    ResponElimina
  2. Perdona la meva ignorància, Jordi. Acabo de veure el què és tot el Xtrem Running Costa Brava, però tu només fas divendres, oi?

    Si no, quin cansament només de pensar-ho... je, he

    ResponElimina
  3. T'has preparat molt bé, Jordi.
    Espero que gaudeixis molt i que tot l'entrenament es reflexi el la cursa.
    Per cert, m'encanten el pantalons Salomon!!!!!!

    ResponElimina
  4. Jordi, irá bien, porque al final como entrenas ...compites, y tu has entrenado fenomenal!!! Mucha suerte el viernes y a ver si nos vemos por allí!!!

    ResponElimina
  5. El trabajo esta hecho amigo Jordi, te digo yo que esos entrenos salen en estas pruebas... isa que solo queda disfrutar y que te acompañe un poco el tiempo.

    ResponElimina
  6. Disfruta de la cursa!!! Aquesta la vull fer algun any! ja explicaras que tal !

    ResponElimina