dimecres, 26 de gener del 2011

Cursa del Barri de Sant Antoni

33a vegada que s'organitza aquesta cursa, de les de més tradició del calendari. Em feia molta il·lusió fer aquesta cursa, són 10 kilòmetres força planers i totalment urbans. Han batut rècord d'inscrits!!, gairebé 4.000 runners!!. Ja veurem com ens ho fem a la sortida.

Molt de fred aquest passat diumenge al matí, per sort no arribem a estar sota zero i llueix un solet ben maco, amb una mica de sort pujarà la temperatura de mica en mica. Aparcar és del tot impossible, així que anem directe a un pàrking soterrani, tot i així l'aparcament que triem nosaltres està quasi complet, sóm els darrers en poder entrar!, justet, justet. Ens dirigim al patí dels salesians, alló està ple de gent, però les cues no són gaire llargues i en poca estona ja tinc el dorsal i la bossa del corredor. Ara toca escalfar una miqueta, que amb aquest fred...

Uns minuts abans de començar la cursa em situo a la sortida, començo a veure que la gent deixa d'escalfar per anar agafant posicions i jo faig el mateix, en una cursa tant nombrosa com aquesta és bastant important no quedar-se molt enrera. Sentim el tret de sortida i, com passa sempre que hi ha tanta gent, allà no es mou ningú, ens costa més d'un minut i mig posar-nos en marxa, però després tot va rodat, tothom porta un ritme bo i no em cal avançar molts corredors per anar fent la meva. El primer objectiu es passar el Km 5 en 22' 30".

Porto el ritme que vull i em sento còmode, vaig clavant els kilòmetres, 4'30", 8'59", 13' 31"...genial!!. Poquet a poquet la cursa es va aclarint, es nota que avui porto millor ritme que en d'altres curses, passo pel Km 5 en 22' 33", molt bé!. Ara toca mantenir el ritme i al final, si vaig bé, apretar, els entrenaments que he fet aquesta setmana m'han sortit molt bé i crec que puc baixar de 45'. Entre el Km5 i el Km6 està l'avituallament i crec que allà he perdut un mica el ritme, no he controlat el pas pel Km6 però he hagut de frenar per agafar aigua i em sembla que m'ha costat molt tornar al ritme que portava abans. Arribo el Km8 en 36' 20", uns 20" més lent del que volia fer, i com que els bessons han començat a queixar-se una mica (per alguna banda havia de sortit el cansament de la mitja de Terrasa), apretaré només al final, no sigui que ho acabi pagant. En passar el Km9 forço una mica el ritme i quan entrem a Floridablanca forço encara més, una miradeta ràpida al rellotge...vaig a 4' 10"!!, de conya!. Un darrer esforç, i passo la meta en 45' 12", em quedo amb les ganes de fer el meu primer 44', però arribarà aviat!, segur!!.

3 comentaris:

  1. Ey!!! pues molt be la cronica pero trobo a falta algo... vulguem la foto, vulguem la foto!!! Per cert... lo final pareix que estabes fent una altra cosa...

    apretare... forço una mica ... forço encara mes ... un darre esforç ... un altrederre esforç ... y ya esta!!! per fi surt!!! ;)

    ResponElimina
  2. Tu a veure si comences a moure't d'una vegada que no fots ni brot!. Espavila una mica i comença a entrenar home!!.

    ResponElimina
  3. Tio!!! molt bona la crònica!! A partir d'ara et seguiré! que a aquesta cursa vaig acompanyar a la meva novia que la córrer! jo no vaig correr pq tenia la mitja de barcelona! la vaig fer amb el xavelo!

    ResponElimina